انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

همانطور که دلت می خواهدزندگی کن

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ


در کتاب «گریه آرام» نوشته «کنزابورواوئه» متن کوتاهی خواندم که بسیار زیبا وتاثیر گذار است:

بالاخره همه یک روزی میمیرند وصد سال که بگذرد،دیگر هیچ کس درباره اینکه دیگران که بودند وچطور مردند ،سوال نمیکند،پس بهتر است همانطور که دلت می خواهد زندگی کنی و همانطور که دوست داری بمیری!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۳)

۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۱ ساعت مچی زنانه
اگر به عقب برمیگشتم سعی نمیکردم همه را از خودم راضی نگهدارم ..
پاسخ:
از این به بعد میتونین اینطوری باشین...
انقدر وقت کمه و روزها زود میگذرند ک ادم حتی نمیتونه فکر کنه،اتفاق های بدم ک همیشه دید ادما نسبت ب زندگی عوض میکنه ،تا ادم میاد اتفاق قبلی ک براش افتاده رو فراموش کنه اتفاقات بدتر و جدیدتر هستند جایگزینش،همین  سانحه تصادف دکتر بیانفر هیچ وقت از ذهنم نمیره و هنوز هم همش نگرانم و اصلا حوصله ندارم جز ایشون ب چیز دیگه ای فکر کنم
پاسخ:
سلام
فاطمه خانم
گاهی با دیدن بعضی ادما انرژی میگیرم
خانم دکتر در زندگیم همیشه برای من انرژی بخش بودن
...
نگران نباشین خانم دکتر حالشون خوبه...
منم با تصادف ایشون واقعا شوکه شدم وتا حضورا ندیدمشون خیالم راحت نشد...
میدونم شاید به این حرفم اعتقادی نداشته باشید
اما..
زندگی با همه تلخی ها و شیرینیاشه که قشنگ میشه زندگی اگه تلخی نداشت که زندگی نبود .
قهوه هم تلخه اما خوشمزس!
بله من دکتر بیانفر رو خیلییییی دوست دارم چون ایشون واقعا انسان بزرگواری هستند و اتفاقی ک برای ایشون افتاد بیشتر از همه اتفاقات من رو نگران کرد ،ایشون کسی هستن ک روح بسیارررربزرگی دارند ایشون واقعااااا فوق العاده  هستند و غیر قابل وصف و تصور(من بابت این نگران ایشونم ک روز جشن  حالشون مثل همیشه نبود)
پاسخ:
:-)
انشالله حالشون بهتر میشه
نمیدونم چی بگم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">