انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

سکوت

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

گاهی سکوت بهتر است در مقابل 

افکاری که نمیفهمندت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۴
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۵)

با خوب خوان، خوبتر بخوانید! آخرین اخبار در حوزه های ورزشی، تکنولوژی، سلامت، فرهنگ و بهترین ویدئو های روز را از طریق خوب خوان دنبال کنید - khubkhan.ir

۲۴ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۹ خانه سلامتی
آنهایی که فکر می کنند پول می تواند هر کاری بکند ممکن است برای پول هر کاری بکنند.
جورج ساویل 
:| من این همه دنبالتون میکنم نظر میذارم براتون ولی جدا چرا واس من کامنت نمیذارید؟ 
پاسخ:
با سلام با تشکر از شما
فرصت دنبال کردن وکامنت قرار دادن برای هیچ وبلاگی را ندارم
ولی با این وجود دوستان بلاگ محبت داشته ومرا دنبال میکنند
...
سلام،خانوم صادقی.خسته نباشید.من از شما میخوام اگه میتونید در باره این مشکلی که دارم لطف کنید کمک کنید.من  خیلییی ناراحتم بابت همه مشکلاتی که برای دکتر بیانفر پیش اومده .و همچنین اینکه این خانواده بد رو مخ ادم راه میرن عصاب ادما بهم میریزن.به خاطر این مسائل من الان دقیقا هر شبی که یه ذره فکرم مشغول این چیزا میشه ،تا صبح بیدارم و حتی روز بعدشم خوابم نمیبره. بخاطر همین مشکلات هم از اول ترم تا الان یک کلمه نمیتونم اصلا درسم بخونم چون فکرم مشغوله الان بنظر شما بهترین راه برای مخصوصا این مشکلی که این خانواده رو مخ ادم راه میرن چیه؟خواهش میکنم یه راه حلی اگه داریدبگید لطفا.اگه خودکشی کار راحتی بود 100 درصد این کارو میکردم تا راحت شم کلا خسته شدم.
پاسخ:
سلام
همه در زندگیشون مشکلاتی دارن ولی این دلیل نمیشه که افسرده بشن یا فکرشون مشغول بشه
از نظر من کسی که فکرش مشغول میشه یا دپرس خیلی فرد هنرمندیه می پرسین چرا؟!
چون افسردگی مجموعه ای از افکار منفی و خودالقایی است
خب پس اگه یک فرد بتونه به خودش کل افکار منفی رو اموزش بده به طوری که سیستم بدنی خودش رو تحت شعاع قرار بده ایا هنرمند نیست؟
حالا فردی که فکر و نگرش زیبایی به دنیا خانواده و دوستان خودش داشته باشه پس چی؟
خب اون هنرمندتره.  
حالا بیاین یکم راحت تر صحبت کنیم منظورتون از اینکه خانواده رو مختونن چیه؟
منم برای خانم دکتر و انجمنم نگرانم ...

ببینید اخه میبینن ادم حوصله و عصاب نداره میان یه سری حرفهای چرت و پرت میزنن1.میگن چته ؟2.میگن چرا همش گوشی دستته ؟.3.همش درباره مسا ئل  چرت و پرت مثل ازدواج و... صحبت میکنن میگم بابا شما میبینین من عصاب ندارم چرا انقدر اذیت میکنید اخه.میان نصیحت میکنن واس من میگم من احتیاج به نصیحت شما ندارم عقلم میرسه خودم،میگن چرا اخلاقت اینجوریه تا باهات صحبت میکنیم بجای اینکه بیای حرف گوش کنی ببینی ما چی میگیم همش جیغو داد میکنی این چه اخلاقیه اخه ت داری .کلا خسته شدم دیگه اخه خانواده ک نباس انقدر دخالت کنن تو کار ادم.)کلا 1،2 ماهم اصلا هیچی نمیخوردم  کلا بدم میومد از همه چی.الانم به زور این خانواده هی گیر میدن مجبورم یه چیزی بخورم
پاسخ:
فردا قبل از ساعت پنج سعی میکنم یک پست در جواب به پرسشتون بزارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">