انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

انتخابات انجمن

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ

با سلام به همه دوستانم باعث شادی ومسرتم است که به من اعتماد کرده وبه عنوان نماینده ای از خودتان انتخابم کردین من آدمی بسیارگریزان از فضای مجازی هستم اما تنها به خاطر بعضی از فواید این فضا ناچار به ایجاد وب سایتی شدم این وب سایت به عنوان وب سایت شخصی بنده هست که مستقیما نظرات وایده های شما را درباره انجمن روانشناسی میخونم نظرات شما کاملا محفوظ خواهد ماند ودر صورتی که تمایل به پخش شدن نظرتتان نداشته باشید اصلادر عمومی قرار نخواهد گرفت وهویت شما پنهان خواهد ماند خیلی دوست دارم همان طور که به من اعتماد کرده ورای دادید مجدد به من اعتماد کرده ونظراتتان را با من در میان بگذارید نیازی نیست که خاطر نشان کنم من یکی از دانشجویان کارشناسی مثل خودتان هستم ...

اگر نیاز به هر گونه مشاوره در زمینه ایجاد پاور پایان نامه داشتید حتما میتوانید با مشاور آموزشی ما در میان بگذارید.

انجمن وبسایت اصلیش با این ادرس می باشد www.psaycology.sepnu.ir که تاچند روز فعلا فعالیت نداریم



وقتی رفتم منزل مجددا رای های شما رو بررسی کردم یکی اینطوری نظر داده بود یک بارپشت برگه یک بار جلو برگه:) نمیدونم چرا؟؟!


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۱۴
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">