انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

سه کلمه که زندگیتان را عوض میکند...

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ب.ظ
Image result for ‫آینه‬‎

شما دانشجویان بارها از من سوال میکنید انرژیم را از کجا به دست می آورم  یکی از تکنیکهای ساده را به شما آموزش میدهم  :

کافیست هر روز صبح جلوی آینه بیاستید وبگویید من زیباترینم - مهربان ترینم و موفق ترینم

این سه کلمه را دو هفته به خودتان بگویید انرژی فوق العاده زیاد شما را در آغوش خواهد گرفت .


به قدرت کلماتتان ایمان داشته باشید بله شما موفق زیبا ومهربانید


اگر این راهکار جواب داد هر روز اینکار را ادامه دهید...


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۷)

۲۶ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۴ ❤منتـــظر المهدی 313❤
تشکر از شما
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام.انتخابات انجمن چی شد؟الان اعضای انجمن همون شماهاهستید؟
پاسخ:
سلام
فعلا چند نفر از دانشجویان ارشد کاندید هستن
اما هنوز ما در خدمتتونیم تا قطعی بشه
امکان داراه د کتر راضی نشن که دوباره انتخابات رو برگذار کنن؟
پاسخ:
انتخابات برگزار نخواهد شد
و خود خانم دکتر از میان افراد کاندیدا انتخاب میکنن
البته فعلا که تصمیم اینطوریه
کارشون درست و عالیه ،(چون خیلیا ظرفیت این چیزا رو ندارن و  اینکه همش کارشون حاشیه سازی به هر طریقیه.از این طریق دکتر دیگه هیچ حرفی برای کسی باقی نخواهد گذاشت) ایشون فوق العاده و عالی هستن ،و تصمیماتشون هم عالیه♥♥♥کاش بتونیم همیشه چنین انسان فوق العاده ای رو در کنارمون داشته باشیم )همیشه براشون ارزوی عمری طولانی همراه با شادی و سلامتی رو دارم(هر روز که میگذره و چهره واقعی خیلیاا رو میبینم تازه میفهممم دکتر چه ادم بینظیری هستند با تمام خصوصیات بسیار عالی و همیشه حسرت روزای قبل رو میخورم و ارزو دارم که به قبل برگردم و دوباره از حضور ایشون استفاده کنم)
پاسخ:
احسنت
انشالله 
سلام خانوم صادقی چکار کنم؟ الان وقت امتحان شده همش خوابم میبره 
پاسخ:
سلام خب اگه قبلا اینطوری نبودین باید بررسی کنیم ببینیم علت چیه ؟
از نظر خودتون علت چیه؟
یه مدت اصلا خوابم نمیبرد اولا ک قرص کلردیاز پوکساید استفاده میکردم بعد اصلا فایده نداشت و خیلییی کم اثر میکرد،2بار الپرازولام استفاده کردم کلا،بعد دیگه میخوابیدم اما الان باز نمیدونم چرا  همش خوآبم میاد و یکم سردرد هم دارم
پاسخ:
داروهای تجویز شده برایه کم خوبی بیشتر عوارض دارن توصیه میکنم مصرفشون رو قطع کنین مگه کم خوابی بده میانگین ساعت خوابیدنه من دو ساعت بیشتر نیست و مشکلی برام پیش نیومده کلر دیاز خودش عوارض سردرد و سرگیجه داره 
برایه توضیحاته بیشتر تماس بگیرید:09011640028
ممنونم،دستتون درد نکنه.نه بد نیست اما میدونید من مصرف میکردم چون حتی 1 ثانیه هم خوابم نمیبرد ،به مدت1،2 هفته خیلیی بده  من هیچ وقت تا بتونم بیدار نمیمونم خخخخخ از ساعت 10 و نیم 11 دیگه اخرشه میخوابم تا 10 صبح
پاسخ:
خوبه دیگه تازه خوابتون طبیعی شده
وخیلی خوبه که بدون دارو خوابتون افزایش پیدا کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">