انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

کارگاه علل گرایش جوانان به مواد مخدر

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ

کارگاه علل گرایش جوانان به مواد مخدر

مدرسین مربوطه:خانم دکتر بیانفر،استاد اسماعیل پور

و

حضور افتخاری :دکتر فرشادبه همراه فردی بهبود یافته

شنبه شانزدهم مرداد ماه ساعت 8ونیم الی دوازده برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۵
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۷)

با سلام کارگاه امروز خوب بود اما یه  اشکال بزرگ داشت اونم این بود که دکتر بیانفر خیلی کم  صحبت کردن
پاسخ:
با سلام
خود خانم دکتر فرمودن با وجود مهارت وتسلط بالای اقای دکتر 
بهتره که ایشون صحبت کنن
(برای دریافت جایزه پست مربوط به روز سه مرداد رو مطالعه کنین)
ممنونم بابت پاسختون
پاسخ:
خواهش میکنم
اخه میدونید من فقط بخاطر دکتر بیانفر شرکت کرده بودم و شما تازه چن روز پیش اطلاعیه زدین که دکتر فرشاد میان و من به نوبه خودم بی اطلاع از این موضوع بودم. 
پاسخ:
خانم دکتر چون موسس انجمن ما هستن
لطف میکنن و در بیشتر کارگاه ها حضور دارن
چطور شده مگه دکتر فرشاد از نظرتون بد بودن؟
من بخاطر این کارگاه چن تا از کلاساما کنسل کردم .اگه میدونستم مدرسش ایشون هستن  اصلا نمیومدم
پاسخ:
مدرس خانم دکتر بودن
و قرار بود پرسش و پاسخ رو ایشون انجام بدن خودشون صلاح دونستن
که با توجه به تجربیات اقای دکتر
دکتر فرشاد بیشتر صحبت کنن...
با این حال از شما پوزش می طلبم
خیلی بد نبود .ولی خیلی پشت سر هم حرف میزد و خیلی صحبتاشون خسته کننده بود،اگه دکتر بیانفر خودشون میبودن خیلی بهتر میشد .ولی اگه خانوم اسماعیل پور و دکتر بیانفر بودن تنها  بنظر من خیلی بهتر بود و انقدر خسته کننده نبود
پاسخ:
جالبه چون از نظر من و خیلی از دانشجویان صحبت هایی ایشون  عالی بود
شاید به دلیل طولانی بودن کارگاه خسته شده بودین...
نظر شما هم محترمه...
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۹ کارشناس پارت
مدیریت وبلاگ درود
مطلب کارگاه علل گرایش جوانان به مواد مخدر شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
www.partchap.com
اینم شماره تماسمون:
02188756411
پاسخ:
....
سلام.مدرک این کارگاه رو کی میدین؟
پاسخ:
باید با منشی های خانم دکتر هماهنگ کنید 
صدور گواهی ها رو ما انجام نمیدیم
ولی سر کارگاه ها گواهی هایی رو که صادر شده رومیدیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">