انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

نگاه درست به زندگی (زندگی کردن را بیاموزیم)

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ

این گونه به زندگی نگاه کنید:

غذارا به کیفیتش، نه کمیتش.
دانشمند را به علمش، نه به مدرکش.
نویسنده را به باورهایش،نه به تعداد کتاب هایش.
شخص را به انسانیتش،نه به ظاهرش.
جسم را به سلامتیش ،نه به لاغریش.
سخنان را به عمق معنایش،نه به گوینده اش.
مال را به برکتش،نه به مقدارش.
خانه را به آرامشش ،نه به اندازه اش.
دل رابه پاکیش،نه به صاحبش.
درس رابه استادش ،نه به سختیش.
دوست را به محبتش،نه کلامش.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۱)

هی،زندگی چیه.چیز مسخره ای بیش نیست هر روزش مصیبت و بدبختی بیش نیست.هر روز باس اتفاقای مختلف و نگران کننده رو ببینی،واقعا با وجود این اتفاقات ادم از همه چی سیره
پاسخ:
کمی که سنم پایین تر بود با دنیا لجبازی می کردم وگاهی به این فکر می کردم دلیل به دنیا آمدن من چی بوده...
شعر میگفتم در باب ملامت دنیا!!!:)
اما حالا فاطمه خانم خیلی افکارم تغییر کرده...
فهمیدم من به دنیا آمدم که در دنیا تغییر ایجاد کنم حتی اگر خیلی کوچک باشد...
همین دنیایی که از نظر شما مصیبت و بدبختی است..
اگه زورم رسید باری رو از دوش یک نفر بر دارم به هر طریقی که میتونم مثلا با تدریس کردن درس به صورت رایگان...
من میدونم از نظر بعضیادنیا خیلی هم قشنگ نیست اما از وقتی که هدف برای خودم پیدا کردم
 به قول شما اون مصیبتاش هم قشنگ میبینم البته شاید عجیب به نظرتون بیاد ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">