انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

نفرت

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ب.ظ

تازه  کتابی رو تموم کردم به اسم به سوی روشن ضمیری نویسنده:آنتونی د.ملو مترجم:منصوره پاره کار

این قسمت برای من جالب بود:

شخصی یکی از دوستان قدیمی خود را،که با او در سلول های اردوگاه های اجباری نازی روزهای دشواری را گذرانده بود ،ملاقات کردواز او پرسید:

«آیا نازیسم را بخشیده ای؟»

دوستش پاسخ داد:

«خوب نه!من آنها را نبخشیده ام.من هنوز هم در آتش نفرت آنان میسوزم»

مرد به ملایمت گفت:«در آن صورت، آنهاهنوز هم تو را در زتدان دارند.»

ارزیابی من:

زندانی تنها به کسی نمیگویند که در زندان است می توان به کسی هم این اسم رانسبت داد که دارای قلبی بسته است.نفرت منشا خیلی از درگیری هاست چون شخصی که نفرت را در دلش می پروراند پر می شود از نبخشیدن ها و زود عصبانی می شود بی آنکه کمی کوتاه بیاید.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">