انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

فروش فوق العاده کتب دست دوم دانشگاه پیام نور

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

انجمن ما تصمیم به انجام کاری گرفته ما کتب دست دوم شما را می خریم والبته کتب دست دوم را می فروشیم فروش به کسانی که فقط عضو انجمن باشند  صورت میگیرد و به 60درصد قیمت برای عضو های عادی وبرای اعضا فعال انجمن به55درصد قیمت می باشد.......خرید کتاب های شما به45درصد قیمت می باشد سود حاصل از این کار مستقیما برای ایجاد کارگاه هایی با کیفیت بهتر وانجمن خرج خواهد شد....

برای اطلاع از لیست کتب دست دوم موجود در انجمن  می توانید  از بیستم به دفتر مشاوره دانشگاه مراجعه کرده ولیست را دریافت کنیداما برای خرید کتاب های شما تنها زمان هایی که من حضور دارم انجام خواهد گرفت من قبل از عید فقط بیستم ساعت 8تا11هستم ....زمان هایی که حضور دارم رو به منشی میگم تا بتونین هماهنگ کنین بیاین....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">