انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

صورت جلسه کارگاه سیزده آذر

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۶ ب.ظ

سیزده اذر ماه کارگاه تلفیقی با حضور 55نفر از دانشجویان تشکیل شد

مدرس:معصومه صادقی

تصاویر کارگاه:



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۳)

دوست عزیز سلام.

تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد به دنبال نویسندگان و به صورت تخصصی وبلاگ نویسان برتر میگرده تا با بازنشر مطالب خوب و مفیدشون در موضوع آزاد مخاطبین بیشتری پیدا کنند. خوشحال میشیم از سایت دیدن بفرمائید و درصورت علاقه مندی مطالب خوبتون رو در موضوع آزاد منتشر کنید.

موضوع آزاد یک لینک مستقیم به مطلب شما ایجاد میکنه و علاقمندان به مطلبتون رو به سمت شما روانه میکنه.

از اینکه با تولید محتوای خوب و مفید به ارتقای وب فارسی کمک میکنید ممنونیم :)

تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد

پاسخ:
ممنونم که دعوتم کردین فرصت ندارم
سلام خانم صادقی
شما خیلی مهربون هستین
همیشه دلم میخواست شبیه یکی مثل شما باشم
موفق تر باشید :)))))
خدانگهدار
پاسخ:
سلام
متشکر شما  لطف دارین به بنده
سلامت باشین

سلام خانوم صادقی دوستمون درست میگن اگه واقعیتشا بخواین من از شما نسبت به بچه های دیگه ی روانشناسی بیشتر خوشم میاد.میدونید  هم اخلاقتون خوبه و هم اینکه هر کاری از دستتون بر بیاد برای  بچه ها انجام میدین در حالی که من تو رشته روانشناسی هیچ کس رو ندیدم ک اینجوری باشه(من خودم با کلی از بجه ها ک سرو کار داشتم اکثرا به خودشون مغرورن حتی جواب پیامم نمیدن*)موفق باشید
پاسخ:
سلام فاطمه خانم محبت های شما دانشجویان همیشه موجب ارامش من میشه
...خوشحالم که انسان های بزرگمنشی چون شما اینطور من رو ارزیابی میکنید. ...
سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">