انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

ببخشید

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ

به دلیل زیاد شدن کارها مدتی در وبلاگ پستی قرار ندارم سعی میکنم از دوشنبه قرار دادن پست ها را مجدد اغاز کنم

از تمامی بازدیدکنندگان و دانشجویان بابت به روز نشدن وبلاگ پوزش میطلبم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۲)

سلام.خسته  نباشید خانم صادقی.کارگاهایی ک ما هزینش رو دادیم مثل پاور و ورد برگذار نمیشه کلا؟خانم صادقی  دکتر که کلا رو حرفاشون همیشه هستن و  ب هیچ عنوان از حرفی ک زدن برنمیگردن،حداقل میومدین برای تشکر از زحماتشون و معذرت خواهی از ایشون بابت مسائل پیش اومده یه جشن کوچیک با کمک دانشجوها  بگیرین ک حداقل یه مقدار از ناراحتی دربیان .ایشون خیلی برامون زحمت میکشن و ما باید هر کاری میتونیم برای خوشحالی ایشون انجام بدیم
پاسخ:
...

۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۶ حامیان دکتر بیانفر
سلام،خانم صادقی من از شما خواهش میکنم بجای صحبت با دکتر  بیانفر درباره کارگاها و ایجاد تنش ها و ناراحتی های بیشتر برای ایشون،از شما تمنا میکنم فقط باهاشون صحبت کنید ک گوشیشون رو روشن کنندو پاسخ سوالات مرتبط با درس ما رو یدن،همین برای ما کافیه
پاسخ:
....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">