انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

کاندیداها ی دوره جدید:)

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

بعد از همایش اختتامیه انجمن افرادی تا به حال اسم نوشتند ؛ما ازشون دلیل کاندیدا شدنشان را پرسیدیم.

لیست کاندیدا ها ودلایلشان تا الان به شرح زیر است:

1- آذرفخفوری(دانشجوی ترم3)

1-جهت دار کردن تا رسیدن به اهداف بالا2-برگزاری کارگاه های متنوع کاربردی 3-استفاده از بهترین اساتید کشوری در کارگاه ها 4-توانمند کردن دانشجو ها با بازدید مراکز درمانی5- تجهیز کردن انجمن از نظر امکانات6-همکاری با تمامی انجمن ها ونهاد ها جهت دریافت حمایت مالی وکم کردن هزینه های شرکت در کارگاه ها وهمایش هاو.......

2- محدثه کریمی(دانشجوی ترم3)

هدف من فقط کمک به دانشجوها وایجاد برنامه بهتر برای دوستام وخودم...حالا در هر زمینه ای که باشه بستگی به مناسبت ها وشرایط داره.....امیدوارمکه بتونم چون وقتی کاری بهم واگذار شه تلاش میکنم به بهترین نحو انجامش بدم..

3- سید محمد صادق موسوی(دانشجوی ترم پنج)

نه به دنبال دبیری نه نایب دبیری هستم فقط دوستدارم بهعنوان کسی که در انجمنها بودم وشاید یه تجربه کوچیکوبه درد بخور داشته باشم ؛وکمک کنم به بچه ها وکارگاه هاودرساشون،البته اگه رای هم نیاوردم مهم نیست کمک میکنم به دبیر .

4- زهرا منصوری(انصراف دادن)

5- الهه صفا(دانشجوی ترم3)
هدف من از اینکه کاندیدا شدم اینکه برای بچه ها بتونم کاری هرچند کوچک انجام بدم وبه بالا بردن سطح علمی وفرهنگیشون کمک کنم حتی شده در حد عضو فعال البته من اصلا برای دبیری کاندید نشدم چون وظیفه ی سنگینی است...امیدوارم به من رای بدین

6- عاطفه امیرجان (دانشجوی ترم3) از اینکه کاندیدا شدم برای این بود که سطح علمی بچه ها تو رشته ی روانشناسی بیشتر بشه وتجربه ی بیشتری کسب کنیم.

7-مهرناز محسنی(دانشجوی ترم5)

هدف اصلیم برگزاری کارگاه ها با اساتیدی بود که باهاشون آشنایی دارم ومیخوام از تهران دعوتشون کنم که بیان.

من حدودابچه ها رو میشناسم ومیدونم خواسته بچه ها چیه؟؟؟

دلم میخواد بچه ها با شرکت در این کارگاه ها ارزش رشته خودشون رو بیشتر بدونن.

8- زهرا یداللهی(هنوز متنی دریافت نکردیم)

9-عاطفه امیرجان(دانشجوی ترم سه)

داوطلب برای کاندیدا شدم برای این بود که سطح علمی بچه ها تو رشته روانشناسی بیشتر بشه وتجربه ی بیشتری کسب کنیم

10-زهرا شربتی(دانشجوی ترم 5)

1-تداوم کارگاه های تخصصی(آزمون های روانی) 2-بازدید از مراکز کمپ ترک اعتیاد مدارس استثنایی وخانه سالمندان 3-تداوم چاپ نشریه تخصصی 4-شناساندن رشتهروانشناسی به تمام دانشجویان5-حمایت از دانشجویان در زمینه ورزشی6-ایجاد فضایی برای اشتغال دانشجویان7-ایجاد ارتباطی صمیمانه با انجمن دانشگاهها سراسری و آزاد 8-برگزاری جلسات کیس ریپورت و...

اگر تمایل به کاندیدا شدن هستین 

نام ونام خانوادگی شماره دانشجویی خود را به 09011640028 پیامک بزنید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">