انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

به دلیل تماس های شما دانشجویان عزیز بر خود لازم دانستیم زمان برگزاری سه جلسه پایانی را اعلام نماییم اما اگر به هر دلیلی این زمان ها تغییر کرد حتما مجددا به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

21-24-29شهریورماه زمان برگزاری سه جلسه پایانی این کارگاه است.

جلسه آخر 29شهریور جلسه جمع بندی و ترجمه ودوبله فیلم می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۴)

با سلام خدمت شما دوست عزیز ،وبلاگتون عالیه،کارگاهاتونم حرف نداره،خانوم صادقی من با دکتر بیانفر درباره کارگاه صحبت کردم گفت من در اولین فرصت براتون کارگاه میزارم،ایشون گفتن ک موضوعاتتون رو ب خانم صادقی بدین تا براتون بزارم(اگه موضوعات کارگاهها اینا باشن خیلی خوبه،1.تکنیک های سخنرانی در جمع،2.برنامه ریزی تحصیلی3،کارگاهی درباره افزایش اعتماد ب نفس)ممنون میشم این موضوعات رو با ایشون در میان بگذارید.موفق باشید ممنون بابت اطلاع رسانیهاتون و وبلاگ بسیار خوبتون،موفق باشید و سربلند
پاسخ:
سلام
من خودم صادقی هستم مدیر وبلاگ خودمم
بله خانم دکتربا من صحبت کردن
وفرمودن موضوعات رو از دانشجویان بگیرم و اون موضوعی که بیشتر ازهمه
استقبال شد کارگاه تعیین کنیم
متشکر موضوعات شما را یاد داشت کردم
ممنون از لطف شما به ما
حفظکم الله

نمیشه  همه این کارگاها رو برگذار کنید اگه استقبال شد؟یه پبشنهاد دارم  کل موضوعات رو ک همه پیشنهاد میدن رو بذارین  ت وبتون هر کدوم از کارگاها ک ب حد نصاب رسید تعداد کارگاه برگذار کنید .مثلا همین کارگاهایی رو ک من پیشنهاد دادم اگه بچه ها از هر 3 تا استقبال کردن هر 3 تاشو بذارین
پاسخ:
سلام فاطمه خانم بیشتر روزای مهر ماه
کارگاه داریم اما باشه سعی خودمون رو میکنیم اگه وقت خالی داشتیم
:)
در جلسه بعدی کارگاه504 واژه در باب پیشنهادات شما یه توضیحی میدم....
نمیشه همین جا توضیح بدین ؟اخه من نمیتونم کارگاه 504 کلمه  رو شرکت کنم،چون نیستم سمنان
پاسخ:
سلام
فاطمه خانم با وجود خوب بودن موضوعات شما من یک نظرسنجی همگانی قرار می دم در کارگاه ها البته موضوعات شما رو هم به دانشجویان میگم
هر چقدر موضوعاتی که استقبال بیشتری داشت...
همون رو انتخاب میکنیم..
ممنونم خانوم صادقی،لطف میکنید
پاسخ:
خواهش میکنم
..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">