انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

اطلاعیه(مهم)

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ

تمامی کارگاه هایی که خانم دکتر بیانفر در مرداد ماه داشتند

لغو شده است...

انشالله کارگاه های ایشون در شهریور یا مهر ماه برگزار خواهد شد...

زمان دقیق کارگاه ها با پیامک به شما دانشجویانی که عضو انجمن شده اید اطلاع داده خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۳)

خیلی خوب شد که کارگاها رو دیرتر برگذار میکنن.چون اونجوری با خیال راحت میتونیم بیایم بدون داشتن نگرانی درباره امتحانات.ممنونم بابت اطلاع رسانیتون(خدا  کنه فقد 4 به بعد باشه خیلییی عالیه)
پاسخ:
خب منم دوست داشتم بعد امتحانات بیوفته مخصوصا کارگاه هایی که خانم دکتر حضور دارن...
ولی از طرفی چون اولین جلسه کارگاه رشد مدار کودکان رو برگزار کرده بودیم نمیخواستم بین جلساتش فاصله بیوفته...
اگه مهر ماه باشه همون عصر برگزار میشه...
اما برای تابستان حراست به ما مجوز نمیده که عصر برگزار کنیم....

خواهش میکنم...

منظورم 4 شهریور به بعده.دست دکتر بیانفر درد نکنه.تنها استادیه که همیشه به فکر دانشجوهاست و قدرت درک بسیار بالایی داره.هیچکس به اندازه ایشون به فکر ما نیست(انشالله همیشه لیاقت این رو داشته باشیم که استادی مثل بیانفر  رو داشته باشیم با مدرک بسیار عالی و سطح معلومات  بسیار بالا) امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشن.من اول ک وارد دانشگاه شدم زیاد به رشته روانشناسی علاقمند نبودم وقتی ایشون و تدریس بسیار خوبشون رو دیدم  به روانشناسی علاقمند شدم.دکتربیانفر یکی از تاثیر گذارترین اساتید برای من بودن.و من تنها بخاطر ایشون بود که در این رشته و این دانشگاه ادامه تحصیل دادم(یه دنیا متشکرم از ایشون و زحمات بسیار زیادی ک برای ما کشیدن)
پاسخ:
درست می فرمایید
واقعا بعضی از جملاتتون حرف دل من بود

.....
:)
ما خیلی به ایشون مدیون هستیم چون ایشون با وجود مشغله های بسیار زیادی ک دارند باز هم پیگیر مشکلات ما هستند
پاسخ:
...:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">