انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

دانشگاه پیام نور سمنان

انجمن روانشناسی وعلوم تربیتی

بدین وسیله از کلیه کاربران گرامی
دعوت به عمل می آید:در صـــورت
تمایل انجمن روانشناسی پیام نور
سمنان را با نظرات،پیشنهــادات و
انتقادات ارزشمند خود در راستــای
بهبود کارایی واثربخشی مساعدت
نمایید.

باتشکر

آخرین نظرات

نویسندگان

کارگاه دوره ای پیشگیری رشد مدار آسیب کودکان

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ


نوزدهم مرداد کارگاه دوره ای پیشگیری رشد مدار آسیب کودکان در کلاس 306 با حضور مدرس:خانم عزیز پور(کارشناس ارشد روانشناسی،مدرس دانشگاه)ساعت هشت ونیم تا ساعت دوازده برگزار شد.


هشت ونیم تا نه به بیان کارگاه های پیشرو واطلاع رسانی به دانشجویان پرداختیم ، در ادامه استاد عزیز پور در مورد انواع آسیب های کودکان،استرس های والدین،نحوه بر خورد والدین با کودک صحبت کردند.
در انتها جلسات بعد را با دانشجویان هماهنگ کردیم.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹
مدیریت وبلاگ

نظرات  (۵)

سلام .خانوم صادقی چرا اطلاع رسانی نکردید که مدرسش استاد عزیز پوره؟ما بخاطر دکتر بیانفر اومده بودیم.اگه میدونستیم نمیومدیم.چون وقت امتحاناست کلی درسامون مونده حداقل مینشستیم2 صفحه کتابا میخوندیمممم
پاسخ:
سلام خانم
من اطلاع رسانی نکردم ؟؟!!!
شما نپرسیدین که!
من باید بگم استاد کیه یا شما بپرسین؟
قرار بود خانم دکتر بمونن سمنان اما چون به مراجعینشون وقت داده بودن تهران رفتن
...
حقیقتا خانم دکتر محبت میکنن وافتخاری در کلاس ها شرکت میکنن وهزینه ای از ما دریافت نمیکنن ومن هم توقعی ندارم که وقتی مشکلی پیش بیاد
بازم بمونن وسر کلاس حضور داشته باشن....
خانم ذکتر قول دادن جلسه بعد حضور داشته باشن...منم ترم تابستون برداشتم اما پانزده روز برای خوندن فقط هشت واحد زمان کمی نیست حالا که بیشتر از اینا وقت داریم ... خوبه منم دانشجو هستما ...
شما اطلاع رسانی که کردید این بود که مدرسش هم دکتر بیانفر و هم عزیز پور با هم هستن .نه استاد عزیزپور تنها.شما میتونستید از قبل با دکتر بیانفر صحبت کنید و بپرسید که میتونن  بیان یا نه.و  ت سایت اطلاع رسانی میکردید.حجم کتابا زیاده.و هم به دلایل مشکلات دیگه نمیشه که ت 15 روز این همه کتابا خوند
پاسخ:
با سلام
دانشجوی عزیز
حقایقی هست که شاید شما هم به عینه دیدید
...
این چند کارگاه مرداد ماه با کمبود نفرات اصلی رو به رو بودم برای همکاری در فعالیت های انجمن
وبخش بزرگی از کارها از جمله :تبلیغات، کار تایپ ،مدیریت وبلاگ،تنظیم صورت جلسه ها
و....
رو به تنهایی بر عهده داشتم
برای هر کدوم از اعضا مشکلاتی فعلا پیش اومده که انشالله تا کارگاه های بعدی حل میشن
اما خانم شما توقع زیادی ندارین؟
که من همه مسائل رو ریز به ریز در وبلاگ بیارم
...
اگه اینطور باشه باید علت غیبت هر کدوم از اعضا هم در وبلاگ بیارم!!!
اگه سوالی دارین وعلاقه زیادی به خانم دکتر لطفا هر کارگاهی که به دلیل حضور ایشون دارین میاین با من تماس بگیرین وبه من اطلاع بدین
....
نگاه کنین نمیدونم دیدگاه من رو قبول دارین یا نه
اما موضوعی که استاد عزیزپور انتخاب کرده بودند عالی بود...
این که حقیقت از زبون چه کسی بیان بشه مهم نیست مهم اینه که حقیقت داره درسته؟
اما اگه هدف شما جز اینه که ...
ببخشید وقتتون رو گرفتیم با شرکت در کارگاه استاد عزیزپور
هرچند از نظر من وخیلی از دانشجویانی که با من تماس گرفتن کنفرانس ایشون عالی بود

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.من فکر نمیکنم اوردن نام یک مدرس در وبلاگ کار انقدر سختی باشه.اما ما میخواهیم از کارگاه یه مطلبی یاد بگیریم اینکه استاد عزیزپور **** ** *** **** *** * ******* *** ** *** ** *** *** ***** ******* **** ***** **** ******* * ******* **** *****
پاسخ:
سلام
خانم
من واقعا برای همه اساتیدم احترام قائل هستم و وقتی من داخل کلاس بودم با وجود پاور استاد عزیز پور از روی پاور نمیخوندند فقط گاهی نگاه می کردن و این نشانه عدم تسلط نیست
...
من تمام حضور غیاب اساتید رو در وبلاگ قرار میدم اما هیچ وقت درباره یک استاد اینطور صحبت نکنین...

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* ***** ***** *** ** ******* ***** * **** **** ** *** *** *****
پاسخ:
خواهشا دیگه حرف هاتون رو تکرار نکنین ..........
سلام.باشه حتما.اما خواهشا  از این به بعد  همه چیزهایی ک ت یه کارگاه مهمن رو لطف کنیدبنویسید ممنون میشم
پاسخ:
سلام
باشه تا بتونم سعی میکنم اطلاع رسانی کنم
خواهش میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">